Özgür Günes Öztürk Okumus

coordinador/a

Professor/a

Presentació

Özgür Güneş Öztürk és llicenciada en Economia Laboral i Relacions Industrials a la Universitat de Gazi (Ankara) i Màster en Migracions i Mediació Social a la Universitat de Lleida. És doctoranda al Departament de Geografia i Sociologia de la mateixa universitat. Va ser investigadora visitant al Departament de Filosofia de la Universitat de Queen's, Canadà en el Forum for Philosophy and Public Policy at Queen's University i al Departament de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat de Bath, Regne Unit. Actualment està treballant com a sòcia treballadora de la Cooperativa Col·lectivaT coordinant l’eix de recerca de la cooperativa, com a professora associada del Departament de Geografia i Sociologia de la Universitat de Lleida, i la professora col·laboradora del programa del Màster en Polítiques Socials i Acció Comunitària de la Universitat Autònoma de Barcelona. Les seves principals àrees d’interès són les relacions de gènere, les migracions, les teories de l’acomodació de la migració a les societats receptores, els drets col·lectius.

Cursos on dona classes Özgür Günes Öztürk Okumus

Postgrau Semipresencial