Suari Aniorte, Juan Carlos

Docent

cap

Presentació

Joan Carles Suari Aniorte nascut a Barcelona el 13 de Gener de 1951, és doctor en Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona. Catedràtic d’Escola Universitària, exerceix com a professor del Departament d’Economia d’aquesta Universitat des del 1977. Especialitzat en Tècniques de Comerç Exterior, ha estat assessor en matèria de formació de l’Autoritat Portuària de Barcelona. Col·labora assíduament amb l’Institut de Formació Continuada de la UB (IL3). Del 1994 al 1997 va ser Director de l’Escola d’Estudis Empresarials d’Osona. Es membre des de la seva fundació al 1988 de TEAM EUROPA, equip de conferenciants preparat per la Comissió Europea per a la difusió dels objectius del procés de construcció europea. Ha treballat coma consultor internacional en matèria de comerç exterior i de formació en matèria d’economia, amb experiència al Regne Unit, França, Marroc, Perú, Uzbekistan i Siria.