Eugènia Bretones I Espejo

coordinador/a

Professor/a

Presentació

Eugènia Bretones és funcionària del cos de Gestió de la Universitat Politècnica de Catalunya. Ha estat Gerent de l'Institut de Robòtica i Informàtica Industrial del CSIC. És co-fundadora i Presidenta d'una entitat per a la promoció del consum responsable i l'economia circular i social en els sectors del tèxtil i moda. De formació, llicenciada en Ciències Polítiques i de l'Administració (UB) i diplomada en Gestió i administració pública (UPF). Mestratge en Emprenedoria, i estudis de Mediació Comunitària. Interventora a la Junta Directiva del COLPIS, i membre de la Xarxa de Dones Directives i Professionals de l'Acció Social (DDPIPAS), i de la Xarxa d'empreses espanyoles per a l'Economia Verda (ECOVE). Ha estat Administradora de l'Institut Universitari de recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat. Ella és esponsable de la comissió de Gènere del Colpis i vocal a la Junta de govern, va ser escollida per a ocupar la vicepresidència segona al Consell Nacional de Dones de Catalunya.

Cursos on dona classes Eugènia Bretones I Espejo

Postgrau Semipresencial