TAULA RODONA SOBRE EL DRET A L'ENVELLIMENT AUTÒNOM

Amb motiu del 75è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans, la Generalitat de Catalunya organitza una sèrie de sessions monogràfiques, que posen el focus en àmbits amb problemàtiques específiques per al desplegament dels drets humans.

El passat dimecres, 27 de setembre, la Universitat Abat Oliba va organitzar la jornada Dret a l'Envelliment Autònom amb la participació del professor emèrit de la Universitat, doctor en Comunicació Social i director del màster universitari en Comunicació Digital i Noves Tecnologies, Manel Domínguez.

Després va tenir lloc una taula rodona en la qual hi van participar la doctora en Sociologia i professora de la Universitat de Lleida (UdL), Mercè Espuñes, el president de la Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya, Josep Carné i la doctora en Psicopedagogia i professora de la Universitat de Lleida i del Programa Sènior, Anna Soldevila.