AULA OBERTA CURS 2016/2017 (Resum)

Ja fa quatre cursos, des del 2013-14, que es va posar en marxa el programa Aula Oberta. Aquest programa ha anat creixent cada any fins arribar a aquest curs passat, 2016-17, on ja ens el trobem a ple rendiment. Es manté l’exigència mínima d’alumnes per poder fer els cursos així com el preu de la matrícula, que és de 45,00€ i de 8 alumnes, tot i què depenent de les circumstàncies també es poden activar els cursos amb només 7 alumnes. L’únic requisit per matricular-se a qualsevol dels cursos és tenir 18 anys.

La proposta formativa és molt variada i en alguns dels cursos molt específica. Els formadors que imparteixen els cursos són en la seva majoria professorat del Programa Sènior, PAS o PDI del Centre de Formació Contínua, per tant, tenen una àmplia experiència amb alumnat adult i intergeneracional en un mateix grup classe, i a la vegada, multinivell, doncs no tothom que es...

Per a més informació [+]

Informació d'Aula Oberta [+]