HISTÒRIA DE LA TECNOLOGIA

L'últim dia de classe, 11 de gener de 2024, els alumnes de l'assignatura Història de la Tecnologia, guiats pel seu professor, Martí Comellas, va assistir a una de les activitats més representatives, i que més agrada a l'alumnat d'aquesta assignatura: les pràctiques.

L'assignatura esta formada per una part teòrica, on es repasa les creacions tecnologiques des de la prehistòria fins als motors de combustió passant per la Edat Mitjana o la Revolució Industrial, i la part pràctica, que es fan des del laboratori, a l'Edifici Crea de la Universitat de Lleida, i serveixen per entendre millor alguns aspectes desenvolupats a les sessions de teoria.

En aquest cas, van estar estudiant el funcionament de una màquina de vapor (a partir d'una maqueta en miniatura).

El grup classe de l'assignatura juntament amb el seu professor